piatok 3. mája 2013

The Family Secret 16


Na chvíľku som sa odtiahla, ale len na pár centimetrov, aby som sa mu mohla pozrieť do očí. Stotinu sekundy na mňa nečinne hľadel a potom ma pobozkal. Bez vášne, či prehnanej túžby, no bol to najdokonalejší a najsladší bozk za celý môj život. Nevedela som sa ho nabažiť, chcela som ho tu a teraz a zjavne to bolo obojstranné. Zavolal taxík a prisahám, že čakanie naň a cesta k Zaynovi bolo najdlhších tridsať minút môjho života. Keď sa na to tak spätne pozerám, tak v tom taxíku sme museli vyzerať ako dvaja nadržaní úchyláci, lebo dotyky, ktoré sme si vymieňali už neboli nevinné. Taxík nás vyhodil pred Zaynovým domom a on mu zaplatil. Jeho rodičia našťastie neboli doma, takže sme mali celý jeho byt len pre seba. Len čo Zayn zabuchol dvere oprel ma o ne a začal vášnivo bozkávať. Ja som mu samozrejme všetky bozky opätovala. Postupoval nižšie na krk, každý jeho milimeter zasypal stovkami nežných bozkov, pod ktorých náporom moja pokožka horela. Pritlačila som jeho hlavu ešte bližšie ku mne a keď mi rukou zablúdil pod tričko a začal sa mi hrať s bradavkami, zavzdychala som od rozkoše. Vzrušenie ma ovládlo, už som nedokázala dlhšie čakať. Omotala som sa nohami o jeho boky a on ma preniesol do jeho izby a opatrne položil na posteľ. Stiahol zo mňa rifle a doslova strhol tričko, ostala som pred ním len v spodnom prádle. Tiež si dal dole tričko a ja som mu pomohla s nohavicami. Potom si na mňa ľahol a opäť ma obdarovával bozkami, od vzrušenia mi naskakovali zimomriavky. Spoločne sme sa zbavili aj posledných kúskov oblečenia. Zayn sa mi hral s prsiami zatiaľ čo naše jazyky viedli vojnu. Na chvíľku sa odtiahol, aby videl moju tvár a ja som nebadane prikývla. Už tu neboli žiadne vedľajšie zámery, chcela som ho cítiť v sebe aj všade naokolo, potrebovala som ho. A keď sme konečne splynuli v jedno telo a ja som od rozkoše zavzdychala, uvedomila som si, že v túto chvíľu a presne v tento moment mi nič nechýba. Pretože som s človekom, ktorého už dlho ľúbim, no bála som sa pripustiť si to, aby to nezničilo náš vzťah.


Ležala som v Zaynovom náručí, mierne zadychčaná, ale nehorázne šťastná. Prstom som prechádzala rysmi Zaynových tehličiek. 
„To šteklí,“ zasmial sa. 
„Aspoň vidíš, aké to je, keď to ty robíš mne,“ vravela som a tiež som sa usmievala. Ako v extáze, prebleslo mi mysľou. Keď ste vo vašom vlastnom svete, chránený pred problémami a utrpením a stredobodom vášho vesmíru je len vaše osobné potešenie a nič iné nedokážete vnímať. 
„Povieš mi, čo sa to deje medzi tebou a Jakom?“ zmenil náhle tému. Nepohodlne som sa zahniezdila, lebo som sa v jeho náručí  zrazu cítila až príliš stiesnene. Zhlboka som sa nadýchla. 
„Medzi nami sa absolútne nič nedeje. Teda určite nie niečo, na čo by si musel žiarliť,“ vytlačila som zo seba napokon. 
„Prečo uňho bývaš?“ nedal sa odradiť Zayn. 
„Pretože nemám kde bývať. Pau.. Ocko aj s Amandou odišli niekam na vidiek, no ja som odmietla žiť dakde v riti na farme,“ v mojej hlave to neznelo tak sebecky a rozmaznane. 
„Ale prečo zrovna Jake...“ 
„A prečo nie on? On jediný má vlastný dom sám pre seba,“ prerušila som ho a dúfala som, že toto konečne zastaví jeho dotieravé otázky. 
„Urobil by si pre mňa niečo?“ vyhŕkla som zrazu bezmyšlienkovite. 
„Čokoľvek,“ povedal, akoby to bola tá najsamozrejmejšia vec na svete. 
„Aj keby si z toho mohol mať potom problémy?“ uisťovala som sa. 
„Tak to vysyp. O čo ide?“ 
„Potrebujem, aby si dnes v noci vyhodil poistky v jednej štvrti a znefunkčnil bezpečnostne kamery realitnej kancelárie,“ vybalila som naňho. Zaskočenie v jeho tvári by nezakrylo nič. 
„Chceš sa vlámať do realitky?“ vykoktal zo seba. Vystrašene som prikývla. Zľakla som sa, že som práve pokazila celé to, čo sa medzi nami udialo. 
„Fajn. Prečo?“ povedal to ako úplnú samozrejmosť. Akoby bolo úplne bežné, že niekto niečo vykradne, no chcel vedieť dôvod. A to bol problém. Veľký problém. 
„Počuj Zayn, to je kompl...“ 
„Nel, koľko sa poznáme?“ prerušil ma. 
„Dlho,“ povedala som, aj keď som vedela presne. 
„Sweetheart, my sa poznáme kurva dlho. A ty mi ešte stále neveríš?“ spýtal sa a ja som na ňom videla, že ho to mrzí. Moje slová ho ranili a to ráňalo mňa, no nemohla som si dovoliť zmäknúť natoľko, aby som mu to vysypala. Alebo áno? Nezaslúži si vedieť pravdu? No znesie ju? Úprimne, netuším, aký ma Zayn postoj k homosexualite, no typujem, že rovnaký, ako x ďalších heteráckych chalanov. Negatívny. 
„Ve.. verím. Samozrejme, že ti verím. Ale určité veci by jednoducho mali ostať v rodine,“ vymáčkla som zo seba. Až teraz som si uvedomila, ako hlúpo to muselo vyznieť. Zo Zaynovho pohľadu som už predsa nemala rodinu, ani tajomstvá, ktoré by ukrývala.



Nech sa páči nová časť je tu len pre vás. Dúfam, že sa vám bude páčiť, ale nech z nej budete mať akýkoľvek pocit, píšte dole do komentu! A zanechávajte reakcie, of course:) Sama uznám, koľko komentov je dosť a až potom pridám ďalšiu časť. 
PS: Ďakujem za takmer 7000 zhliadnutí! Ste najlepší:)


6 komentárov:

  1. O.o Stále ma prekvapuješ viac a viac! Ten začiatok mi znel v niektorých slovách dosť ako hrozná jednodielovka 13+ ale fakt len vo frázach inak super :33 Teším sa na krááádež! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. váááv!!! je to dokonalé!!!! prvá časť príbehu...vedela som že Zayn pre Nelu nie je iba obyčajný kamarát :) dúfam, že po tomto ich spoločnom "zážitku" už zostanú spolu :)
    a druhá časť..presnejšie koniec...Nela mu neverí alebo čo??? ale zase, verím jej, že prečo mu to nepovedala, neviem že či by jej Zayn veril to že Jake a jej otec Paul sú homosexuály...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neviem sa nabažiť tohto príbehu. Vždy nad ním rozmýšľam, ako bude pokračovať, čo sa tam udeje... Každá časť niečo dôležité obsahuje a to je véééľmi dobré, aspoň nemusím hľadať nejaké otrepané storky, keď si môžem od teba prečítať nejakú skvelú <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Awwwww ♥
    Bože tento príbeh! ♥
    Je to naozaj úžasné! Som závislá na tomto príbehu!
    Teším sa na ďalšiu časť! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úžasné, čo dodať... stále zamotávaš, prekvapuješ, napínaš... príbeh jak má byť... e.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uzas uz sa tesim na dalsiu :D JA SOM SI TENTO PRIBECH PRECITALA LEN DNES ALE JE UPLNE BOMBASTIICKY :D

    OdpovedaťOdstrániť